Повернення та обмін
Компанія керується Законом "Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, для яких дозволено повернення і обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають наступні категорії товарів:
- Тональні основи, пудри для обличчя;
- Рум'яна, хайлайтери, скульптори;
- Помади, бальзами, блиски, олівці для губ;
- Палетки тіней, палетки для коригування обличчя;
- Туші для вій;
- Консилери;
- Щітки для волосся
- Засоби для автозасмаги;
- Спонжики та пензлики для макіяжу;
- Засоби по догляду за обличчям.
Процедура повернення товару Неналежної якості**:
-зателефонуйте на номер +380930323322 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
-після отримання товару протягом 1-3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок покупця.
*Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції.
**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: м. Самбір, вулиця Водна, 7.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.